Udruga Studio B

Udruga za promicanje aktivnog sudjelovanja “Studio B” je korisnica institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge.

studio b logo

Aktivnost „Razvoj kompetencija“  se održava unutar projekta “Šareni centar zajednice“ kojeg Udruga za promicanje aktivnog sudjelovanja „Studio B“ provodi od 1. listopada 2022. godine. Projekt sufinancira Zaklada “Hrvatska za djecu”, a njegova provedba traje 10 mjeseci odnosno do 31.07.2023. godine.

Ovim projektom doprinosi razvoju lokalne zajednice kroz rad s našim najmlađim članovima, pružajući doprinos osiguravanju jednakih mogućnosti za djecu i mlade iz nerazvijenih područja. Aktivnosti projekta doprinosi promicanju osobnih prava djece te podupiranju obrazovnih i rekreacijskih sadržaja od vitalne važnosti za rast i razvoj djece i mladih. Projekt teži izjednačavanju mogućnosti djece i mladih koji žive u nerazvijenim područjima.

Primarni ciljevi projekta su:

🔴 Promicanje aktivnog sudjelovanja djece i mladih;

🟡 Povećanje kvalitete života djece;

🟠 Promicanje osobnog razvoja.

U razdoblju od početka ožujka do kraja svibnja 2023.  godine, provedene su radionice razvoja kompetencija u područnim školama Bodovaljci, Vrbje, Sičice, Dolina i Mačkovac, smještenim na području općine Vrbje. Cilj ove aktivnosti je bio potaknuti kreativnost, timski rad i razvoj kompetencija kod djece od 1. do 4. razreda.

Set edukativnih igara 8KEYCOM kojeg smo koristiti na radionicama je interaktivan alat, a proces igranja osigurava zabavu i participativno iskustvo koje je rezultiralo produbljenim razumijevanjem koncepta 8 ključnih kompetencija i njihovim razvojem. Učenje se događa spontano dok sudionici uživaju u igranju, stječući znanja i vještine u procesu koji je prikladan i stavlja korisnika u centar procesa učenja. Izvoditelji aktivnosti su se pobrinuli za stvaranje poticajnog i sigurnog okruženja, gdje se korisnike potiče na svladavanje izazova što će doprinijeti njihovom ukupnom razvoju. Posebna su posvetili pozornost stvaranju održivih ishoda učenja, kroz pružanje dovoljno prostora za samoprocjenu i vrednovanje nakon svake aktivnosti. Cjelokupni dizajn koji uključuje fazu evaluacije omogućio je korisnicima povezivanje naučenog sa svojim svakodnevnim životom i planovima za budućnost.